Vijesti

Potvrda o obnovi pruge iz BBŽ

Još jedna potvrda o obnovi pruge stigla je u formi Priopćenja Službe ureda župana BBŽ Marka Marušića.

Podsjećamo 13. siječnja ove godine u Informativnom programu Radio Daruvara slijedom odgovora na pitanja upućena HŽ infrastrukturi objavili smo službenu potvrdu informacije o pokretanju postupka rekonstrukcije pruge. Tada je za sanaciju pruge Banova Jaruga – Daruvar (duljine 53,4 km) bila izrađena natječajna dokumentacija te je najavljeno pokretanje postupka nabave za radove. Kako su potvrdili iz HŽ infrastrukture radovi će obuhvatiti sanaciju gornjeg ustroja pruge (pragovi, tračnice itd.), građevinsku obnovu željezničko – cestovnih prijelaza, prolazne kolosijeke i skretnice u kolodvorima. Financiranje projekta planirano je iz kredita Europske investicijske banke. Brzina prometovanja će se podići s 40 na 80 km/h što će doprinijeti skraćivanju putovanja. Također, na toj dionici postoji niz ograničenih brzina ukupne duljine oko 5 kilometara koje će se većim dijelom ukinuti nakon obnove pruge, čime će se također putovanje ubrzati.

U prilog informacijskoj podršci o ovoj temi je i Priopćenje iz Službe ureda župana. Tekst Priopćenja pročitajte ovdje.

O obnovi željezničke infrastrukture priopćenjem za javnost oglasila se Služba ureda župana Marka Marušića. Izdvajamo dio koji se odnosi na područje Sirač – Daruvar- Đulovac. U tijeku je natječaj za izbor izvođača radova za obnovu dionica željezničke pruge u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, što će značajno unaprijediti infrastrukturne kapacitete i osigurati sigurniju i efikasniju željezničku mrežu na području naše i susjednih županija. Prva dionica koja će biti obnovljena je dionica Sveti Ivan Žabno – Bjelovar, ukupne dužine 18 kilometara.

Kao druga dionica koja će biti obnovljena je dionica Banova Jaruga – Daruvar, dužine 53,4 kilometra, smještena na pruzi L204 između Banove Jaruge i Pčelića. Ukupna vrijednost ovog projekta iznosi 47 milijuna eura, a planira se financiranje iz državnog proračuna putem kredita EIB-a. Ova opsežna obnova uključuje zamjenu starog materijala novim, kao i izmjenu kolosiječne rešetke s novim drvenim i betonskim pragovima. Također, radovi će obuhvatiti kolodvorske kolosijeke, skretnice, željezničko-cestovne prijelaze, krčenje i čišćenje pružnog pojasa, sanaciju postojećih i ugradnju novih odvodnih kanalica te sanaciju mostova i propusta. Uz radove na gornjem i donjem ustroju, predviđeni su i prateći radovi na sigurnosno-signalizacijskim i telekomunikacijskim uređajima. Trenutno je u tijeku postupak javne nabave, a očekuje se da će ugovaranje i početak radova biti zaključeni do kraja godine. Planirano trajanje radova je 36 mjeseci navodi se u Priopćenju Službe župana Marka Marušića.

Back to top button