10 razloga zašto za oglašavanje izabrati upravo radio:

1.         Na jednostavan način pronalazi put do slušatelja

2.         Sveprisutan je: Radio je uistinu medij kojeg potrošači/slušatelji imaju uvijek uz sebe: u automobilu, u čekaonicama, u trgovačkim centrima – radio je POSVUDA!

3.         Utječe na emocije slušatelja: Stručna mišljenja su da je radio još uvijek medij s kojim oglašivačima lako utječu na emocije potrošača/slušatelja.

4.         Radio potiče maštu: Radijski oglasi kod slušatelja potiču maštu i pomoću zvuka crtaju slike u njihovoj svijesti.

5.         Medij koji nije prezasićen oglasima: Radijske postaje dodjeljuju manje od petine svog programa oglasima, što je puno manje od ostalih tradicionalnih medija, kao što je na primjer televizija. 

6.         Oglašavanje na radiju je još uvijek povoljno: U usporedbi s ostalim tradicionalnim medijima, cijena oglašavanja na radiju je znatno niža. Naravno, cijena ovisi o dužini oglasa.

7.         Radio je prilagodljiv medij, koji se brzo odaziva na potrebe kako oglašivača tako i slušatelja.

8.         Radio utječe na određenu skupinu, koja se posljedično razvije u potrošače.

9.         Vaš oglas je uvijek na »prvoj strani«: Dok se vaš oglas emitira, vaši potencijalni klijenti slušaju samo njega, tako da im preko radijskoga oglašavanja pažnju neće odvući vaša konkurencija.

10.      Radio je aktivan medij: Radijski oglasi privlače pozornost i pored toga utječu na emocije slušatelja, koji su vaši potencijalni klijenti – to je najbolji izbor za aktivno ostvarivanje interesa za vaše proizvode i usluge na tržištu. 


Back to top button