Vijesti

Daruvarske toplice – neka se čuje glas pacijenata

Škakljive priče imaju sličan početak, šuška se u gradu, unutarnji nemir potiče zaposlenike da se pronađu u javnom medijskom prostoru, jedan portal je objavio, nešto se događa, i tako, otprilike tim redom uz puštanje probnih balončića… Za ustanovu gdje postoji organizacija i ustroj, priča se podigne na razinu debate priopćenjima zaposlenika u konkretnom slučaju Daruvarskih toplica. To su dvije strane, jedna su anonimne smjenske sestre a druga je uprava. Stavovi anonimnih smjenskih sestara i uprave izneseni su pred javnost i nije potrebno dalje ih elaborirati, jer su servirani za pojedinačne prosudbe i za početak prošlog tjedna, upravo s ovom temom. U slobodnoj zemlji gdje je zajamčena sloboda iznošenja stavova, ostao je gle čuda otvoren prostor za još jednu, zanemarenu stranu ove priče, pacijente. Kako su nam u razgovoru rekli, upravo pacijenti ovim riječima, eh trebaju se čuti i pacijenti jer rasprave priopćenjima odaju dojam kako su zaposleni u ustanovi sami sebi dovoljni. Neka se čuje glas pacijenata Daruvarskih toplica. Poslušajte dvije gospođe iz Bjelovara
Pacijenti

Imaju li ove dvije gospođe kakvu primjedbu?
Pacijenti

Gošća koja je tek stigla iz Zagreba, kaže kako su je u Daruvarske toplice zapravo dovele preporuke prijatelja jer je od njih o ovoj ustanovi čula…
Pacijenti

U predvorju Lječilišnog hotela za vrijeme snimanja bila je poprilična gužva, razgovor nastavljamo s još jednom pacijenticom koja je stigla iz Hrastovca, i kako kaže u Daruvarskim toplicama
Pacijenti

U nizu odličnih dojmova koje ljudi spremno dijele s javnošću na lokalnom prostoru, provjeravamo ima li kakvih primjedbi. Nije da nema, poslušajte
Pacijenti

I bit sadržaja i promišljanja pacijenata u Daruvarskim toplicama je odgovor na pitanje, pomažu li terapije?
Pacijenti

Bez najave i pripreme, razgovor smo s pacijentima Daruvarskih toplica vodili u predvorju hotela kod sandučića koji služi za prikupljanje promišljanja gostiju ustanove. Osim anketnog sandučića Daruvarske toplice imaju i anketu za svoje goste s pitanjima koja tiču, rada odjela, prijema, smještaja, hrane, higijene prostora, rada djelatnika i kvalitete usluga, i još imaju Knjigu dojmova. Stranice knjige ispisali su gosti Daruvarskih toplica prenoseći dojmove tijekom boravka u ustanovi a što nam je potvrdio rukovoditelj Odjela recepcije i domaćinstva, Miran Husak
Husak

Kako gosti koji imaju primjedbe osim u knjizi dojmova, mogu izraziti svoje nezadovoljstvo?!
Husak

Što u neposrednom razgovoru, konkretno osobi zaduženoj za recepciju i domaćinstvo kažu gosti
Husak

Promišljanja i potrebe gostiju definiraju prioritete i pravce rada Daruvarskih toplica
Husak

Back to top button