Uvijek zajedno!

  • Home
  • Vijesti
  • Manjinski program
  • Emisije
  • Marketing
  • Uvjeti korištenja

Prugu imamo, vlak čekamo

23.06.2022 0


Prugu imamo, vlak čekamo

Položaj Daruvara na željezničkoj karti Hrvatske je jadan, zanemaren i gotovo nevidljiv. Nekako nam se čini kako ovu točku s koje bi smo se trebali spajati s drugim gradovima Lijepe naše u Hrvatskim željeznicama svojom nezainteresiranošću čine potpuno nevidljivom. Taj neprepoznatljiv položaj na željezničkoj karti Hrvatske s Daruvarom dijele Pakrac i Lipik s drugim naseljima koja gravitiraju uz prugu. Prugu imamo a vlak čekamo…

Vlakove su zamijenili autobusi, racionalni potezi dok gorivo poskupljuje. I dizel je skup, tako da ne čudi kvar dizelmotorne garniture u nedjelju dolaskom iz Virovitice u Daruvar. Iz Daruvara, putnici su putovanje umjesto prugom nastavili cestom do Banove Jaruge iz koje dalje prema Zagrebu vlak vozi. Naši neimenovani izvori pedantno su nas obavijestili o nedjeljnim problemima na daruvarskoj pruzi, potkrepljujući informacije brojevima vlakova i objavom o načinu prijevoza na mrežnim stranicama HŽ-a.

Drugi problem zbog kojeg se aktualizira prometna željeznička priča, za i iz Daruvara su studentski vlakovi. Akademska godina traje, a studentski vlakovi su napredno i u roku položili sve ispite. Studentski vlakovi za Daruvar ne voze od ponedjeljka 20. lipnja sve do početka listopada ove godine. Naši neimenovani izvori koji budno prate organizaciju željezničkog prometa do i iz Daruvara, ne vide argumente zbog kojih ne voze putnički vlakovi, jer pruga je u potpunosti otvorena i nisu najavljeni nikakvi infrastrukturni radovi pitajući se zašto se za prometovanje daruvarskom prugom ne može osigurati nijedna dizelmotorna garnitura.

Treća situacija je nedjeljni vlak i termin jedne veze iz Daruvara za Banovu Jarugu. Prema tom jednom nedjeljnom terminu, polazak iz Daruvara je u 13 i 42. Tempirano vrijeme ljeti za rastjerati putnike.

Nije to sve. HŽ Putnički prijevoz nudi akcijske cijene karata iz Bjelovara, Novske, Požege i Virovitice prema moru. I po ovom pitanju odnos prema putnicima iz Daruvara, Pakraca i Lipika je diskriminirajući. Vlakova iz Daruvara ni prema jugu ni prema metropoli ni prema regionalnom središtu u Osijeku nema jer se javno poduzeće ponaša kao da je privatno i podređuje javni interes komercijalnim izračunima.

Javnom poduzeću kao i mnogo puta dosada, obratili smo se s pitanjima u omiljenoj komunikaciji u korporacijama, elektroničkom poštom. Dani prolaze odgovora nema. Neka javnost čuje ta naša pitanja, dok čekamo vlak i odgovore iz HŽ PP i prije nego poslušamo glas javnosti i najavu građanskih inicijativa u prilog rješavanju izoliranosti Daruvara u željezničkom putničkom prijevozu. Evo naših pitanja…

Što je uzrok nedjeljnog kvara na dizelmotornom studentskom vlaku br 1950?

Zašto do listopada ne voze studentski vlakovi, za i iz Daruvara, ako studentska godina s ispitima traje do 15., a ponegdje i 20.7. a ispiti počinju u rujnu?!

Zašto se ne može osigurati dizelmotorna garnitura i u nekom drugom terminu osim s polaskom iz Daruvara u 13 i 42.

Slijedom ovog termina polaska iz Daruvara, da li je taj termin usklađen s potrebama iskazanim iz javnog spektra ili je možda nagovještaj politike željezničkog prijevoza u perspektivi prema i iz Daruvara, Pakraca i Lipika.

Tko treba i što poduzeti, jer javnost i s prostora Pakraca, Lipika i Daruvara to plaća (kroz poreze i raznorazna izdvajanja) da za vrijeme ljeta i mi imamo vezu vlakom s Dalmacijom.

Očekujući odgovore na postavljena pitanja neka se čuje javnosti glas. Naši su sugovornici i gradski vijećnici i politički angažirani u Hrvatskoj stranci umirovljenika, Antun Romozi i Zdenko Franekić:
Romozi i Franekić

Javni interes bi u javnom poduzeću trebao biti svetinja a slijedom javnog interesa menadžeri se trude pronaći komercijalnu isplativost a oni kako primjećuje Zdenko Franekić gledaju samo:
Franekić

Priču svojim stavom nadopunjuje Antun Romozi:
Romozi

Ima još jedan detalj, pruga je redovno održavana a nije rekonstruirana za bržu vezu vlakom do Zagreba jer nije elektrificirana od Banove Jaruge, i još jedna stvar bitna za željeznički promet je

Franekić

Za teretni promet će biti nakon rekonstrukcije mosta Krndija tako da nije teško zaključiti, kako smo:
Franekić i Romozi

Irena Ivanović-Lasta

Post Views: 562

  • tweet
Više vijesti
  • Darkom je naš – što je s reorganizacijom vodnouslužnih područja?
    Darkom je naš – što je s...

    lip 28, 2022 0

  • Do kraja ovog tjedna uklonit će se ruševina na kolodvoru i raščistiti teren
    Do kraja ovog tjedna uklonit će se...

    lip 28, 2022 0

  • Coolturaonica u Daruvaru – Ždralice u novom projektu
    Coolturaonica u Daruvaru –...

    lip 27, 2022 0

  • Jednakost u različitosti nacionalnih manjina
    Jednakost u različitosti nacionalnih...

    lip 27, 2022 0

  • Da – Me se vratile u Daruvar sa 17 štapova, plaketom i Loreninom broncom
    Da – Me se vratile u Daruvar sa...

    lip 27, 2022 0

  • Obnovljen spomenik i postavljena ploča u Removcu
    Obnovljen spomenik i postavljena ploča...

    lip 27, 2022 0


Listen on Online Radio Box! Radio Daruvar Radio Daruvar

Imate želju?

Imate želju?

Prijatelji stranice

Općina Sirač
Općina Đulovac
Općina Končanica
Općina Dežanovac
Daruvarski Portfolio
POU Daruvar
Darkom Daruvar

Arhiva vijesti

Kontakt

Radio Daruvar d.o.o.
+385-43-331-300
radiodar@radio-daruvar.hr
Trg dr Franje Tuđmana 7
43500 Daruvar
Hrvatska
Radio Daruvar - Uvijek Zajedno
By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.